Summa sidvisningar

torsdag 10 mars 2011

Wajn o wäk

En ny dag då. Vaknade upp och var sjukt illamående imorse. Magen är inte helt i balans. Jag undrar om det är dessa jäkla järntabletter!?  Iaf så gick jag inte till jobbet idag. Kännt mig allmänt dålig några dagar nu. Dålig aptit, illamående, krypningar i kroppen och huvudvärk. Hoppas det går över snart. Tanken var att jag skulle åkt till Tranås över helgen. Vet inte om det kommer bli så. Satan vilken ångest jag börjar få av tanken på att jag faktist snart ska flytta ner dit. Att jag ska byta från min underbara barnmorska. Att jag ska FÖDA i eksjö får mig livrädd. Och att när bebis väl är ute så kommer jag vara massvis med för många mil ifrån min familj. Hur ska jag klara det? Visst jag får min egna lilla familj men jag vill ha den i sthlm! Åå vilken ångest jag får av detta. Men nu gäller det att tänka på bebisen och inte mig själv. Men ska iaf sätta upp mig i bostadskö i sthlm. Aja, orkar inte ens tänka på allt just nu. Känns som det är så mycket mer att tänka på. uääääk!!

Ne nu ska jag nog vila lite, illamåendet sitter ännu i så känns inte som nån större idé att hitta på något idag.
Wajn å wäääk / Hyena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar