Summa sidvisningar

tisdag 29 mars 2011

Babybelly

Sådärja. Då har jag varit iväg till barnmorskan. Nu ligger SF måttet på 29. Följer kruvan galant! jäj..
Och mina järnvärden har gått upp så jag slipper knapra tabletter. Fysatans va skönt.!!  Idag låg hjärtljuden på 152 ca. Bebis blev som vanligt lika arg på barnmorskan nä hon skulle hålla på och känna och trycka. hjärtljuden gick upp ända till 180 men h*n lugnade ner sig efter en stund :)   Huvudet låg neråt nu, men den kan ju fortsätta vända sig såklart.

Imorgon åker jag in till stan och träffar syster Anna och syster Sara. Sen åker jag till Fredrika och kollar på lite bebiskläder och rotar i hennes lådor hehe. Hon vill bli av med saker och jag behöver saker. perfekt!!

Nu tänkte jag lägga mig och vila lite en stund så får man se va som händer senare.

Visst är jag stor nu?  Skulle va kul o se va andra haft för hjärtljud och va de blev för kön sen. Så kul o spekulera :)

2 kommentarer:

  1. Åh söta du :D
    härligt att allt är som det ska :) jag ska dit en sväng idag jag med. hoppas så klart att allt e som det ska -_-
    i skrivandets stund är det hicka i magen som gäller... inte så himla skönt när det studsar till ofta rakt ner mot bajjan :X urk =D

    jag är mammaledig nu och har lite mera ork, så om du orkar ses någon gång så är det bara att höra av dig :) jag åker förmodligen hem till mina föräldrar från fredag och kanske en vecka fram, men därefter e jag free :)

    kramiiiis

    SvaraRadera
  2. Theo låg ganska lika varje gg, 155 i hjärtljud +- nåt.. Sen så vägde Theo 1500 gram när jag var i v 29 ;) det var ju då jag hamnade i åbo och dom hade stenkoll! Så då skulle jag gissa på att du får en pojke om man ska gå efter hjärtljud och sizen ;D kram

    SvaraRadera