Summa sidvisningar

onsdag 2 mars 2011

Ny blogg nytt liv!

Ja då var det dags att börja blogga igen då. Mycket har hänt på ett år kan man lugnt säga. För ett år redan ganska exakt bestämde jag mig för att flytta hem till sthlm igen. Efter två år i Tranås. Emil och jag hade precis gjort slut och jag längtade hem mer än någonsin. Sommaren gick och jag stor trivdes att vara tillbaka i sthlm igen! I slutet av augusti började jag och Emil träffas igen. Vi bestämde oss för ett distans förhållande. Redan i oktober fick jag reda på att jag var gravid. Inget vi planerat och nyheten kom som en chock. Men båda var samtidigt väldigt glada och bestämde oss för att bilda en familj. Så den senaste tiden har mest gått till att förbereda sig på att bli mamma. Så i april/maj flyttar jag åter igen neråt till Tranås för att bilda familj. Jag och Emil blir föräldrar i juni och vi är väldigt spända och nervösa så klart! Tänkte skriva mer om graviditeten i ett Annat inlägg. Så som sagt är det mycket som hänt på bara ett år. Men jag trivs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar