Summa sidvisningar

söndag 13 mars 2011

fixat i nya lägenheten hela helgen. Kommer bli super när allt är på plats. Vagnen uppe iaf :) gud vad man börjar längta nu! 3 månader kvar sen är jag mamma. Galet var ordet. Tiden har gått så sjukt snabbt! Gick in i vecka 27 igår. Vi har funderat på om vi ska ta 3d bilder på bebis. Men vi får se. Kostade en del. Och pengar måste gå till det vi behöver först och främst. men får se hur det ser ut i slutet på månaden då soffa ska köpas in också. Nu tänkte jag somna om den stund. Varit vaken sen 5. Emil stack till jobbet och jag kunde inte somna om. Rätt skönt att bara få ligga kvar i sängen :) gunatt

1 kommentar:

  1. så sant så sant. Jag vet ju mycket väl att hon får skylla sig själv. Men samtidigt så har hon ju gjort klart för ALLA att det hon är på bloggen är ju Kissie sin "karaktär" och att hon själv eller vad man ska säga ALexandra är helt annorlunda. Nåja inte min huvudvärk haha ;) FAAAAN va gott det ser ut med toffefe (eller hur det nu stavas) I LÖÖVE!

    SvaraRadera