Summa sidvisningar

söndag 6 mars 2011

Sykhus

Idag har jag haft sjukt mycket sammandragningar. Inte så skönt. Sen har jag varit en sväng på Danderyd. Bebis har fått för sig att vara väldigt lugn i några dagar. Och jag testade allt. Dricka kallt vatten hög musik igår var jag på bio men bebis ville inte reagera direkt på det. Så ringde in till förlossningen och dom tyckte jag skulle åka in för en undersökning. Väl därinne fick jag lyssna Hjärtljud och göra ultraljud både på och i. Allt såg super bra ut och bebis låg därinne och gäspade :) bara väldigt trött helt enkelt. Men Den hade det bra och mådde bra så det var skönt att höra! Och så klart började bebis sparka massor när jag hade dom där grejerna på magen som mäter Hjärtljuden. Så iaf så allt var super bra! Tänkte snart hoppa till sängs är sjukt trött. Och imorgon ska det jobbas igen så. Bad kvällsmacka sen sova. God natt /Hyena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar