Summa sidvisningar

torsdag 9 juni 2011

snyggt par. . . jag är riktigt dålig på att skriva märker jag. Men har fortfarande inge Internet hemma så blir blogga med telefonen. Och det får jag damp på. Mina hormoner har nu börjat ta övertaget. Irriterad på precis allt. Vilket är jätte tråkigt för jag hatar att vara tjurig. Och inte är det väl så kul för omgivningen heller. Men va fan nu är det 8 dagar kvar tills bebis är beräknad. Så klart man får vara trött och grinig såhär i slutet! Lillasyster och pappa kom ner i fredags och hälsade på. Pappa är så söt, han ser verkligen fram emot att bli morfar och det enda vi prata om var Bebisen. Och så fort han lämna Tranås fick jag sms. "Hur går det med mitt barnbarn" :) så han längtar nog lika mycket som mig och Emil. Jag har ju sagt att jag tror den kommer den 10onde. Vilket är i morgon. Men vi får väl se:) nu ska jag göra mig klar sen ska vi ta en runda på stan. Fick tillbaka på skatten igår. Jäj. Nä nu får det vara nog skrivet. Detta inlägg tog säkerligen en kvart att skriva. Långsamma mobil! Så vad tror ni, gissa datum, kön vikt och längd :)

1 kommentar:

  1. Kul bild :). Tror nog tyvärr att du får gå över några dagar, å jag gissar på en liten grabb :)

    SvaraRadera