Summa sidvisningar

onsdag 25 maj 2011

Helgen i sthlm var kanon! Jag behövde den extra styrkan jag fick när jag var där. Saknar mamma och mina systrar så sjukt mycket. Så tack för en underbar helg! i veckan har jag inte gjort mycket alls. Börjat tvätta upp de sista kläderna och filtarna till bebis. I helgen ska vi köpa det allra sista som behövs med så tänkte jag börja packa bb väskan. För på fredag är det exakt 3 veckor kvar tills bebis är beräknad. Och vem vet om det blir innan. Så kan vara skönt att va klar med det mesta när det är dags. börjar bli sjukt jobbigt om nätterna nu. Ont i varje liten kroppsdel. Och illamåendet är tillbaka igen. Jäj. Tror dock mycket är pga järntabletterna. Ibland kan man höra hur det typ knakar "där nere " och längst ner i magen. Känns lite skumt. Och fan för mina förvärkar. Vet att dom är "bra" men dom är fan så jobbiga. Nä nu ska jag krypa ner hos mannen min som redan lagt sig. Och hoppas vi får Internet snart så jag slipper blogga med mobilen! God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar